keskiviikko 9. elokuuta 2017

Tänään ne lähtee!

Nimittäin kutrit! Mulla on vihdoin ja viimein parturiin aika nyt aamupäivästä. Kutrit lähtee livohkaan. En jää kyllä yhtään niitä kaipaamaan. Olen ihan sydänjuuriani myöten kyllästynyt näihin pitkiin hiuksiin, kun ne menee kainaloon ja liiskaantuu alaselkään kiinni. Ei pitkistä hiuksista ole kyllä mitään iloa, ei sitten hetkeekään.
Mieheltä tuli illalla viestiä, että säästä lettiä. Vaan sitäpä en missään nimessä tee! En kyllä leikkuuta ihan poikalettiä, mutta ei paljoa muutakaan. Niskaan ei taatusti tule jäämään ponnarilettiä!
Huokasen kyllä syvään ja hartaasti, kun hiukset jää sinne parturin roskiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on minulle sydäntälämmittävää, kiitos, että jaksoit lukea ja vielä laittaa kommenttia minulle :) HUOM! Kommentit näkyvät vasta, kun olen hyväksynyt ne :)